ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15

 1. « Διαθεματική προσέγγιση του Διαφωτισμού » 

Διαθεματική προσέγγιση του Διαφωτισμού στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας, Γαλλικών, Αγγλικών και Γερμανικών.  Υλοποιήθηκε με όλα τα τμήματα της Γ’ τάξης κατά το Α’  τρίμηνο σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς Φιλολόγους-Ιστορικούς Γ. Ανδρίτσο και Κ. Τρίμη, και τους Φιλολόγους των Ξένων Γλωσσών κκ Β. Οικονομίδου, Α.Τσιάτσιο και Ντ. Λεονταρίδου

2.  « Διαθεματική προσέγγιση της Γαλλικής Επανάστασης« 

Διαθεματική Προσέγγιση της Γαλλικής Επανάστασης στα γνωστικά αντικείμενα Ιστορίας και Γαλλικών. Χρησιμοποιήθηκαν πίνακες ζωγραφικής που απεικονίζουν επεισόδια της Γαλλικής Επανάστασης, όπως επίσης και γκραβούρες που απεικονίζουν το κλίμα της εποχής. Υλοποιήθηκε με όλα τα τμήματα της Γ’ τάξης κατά το Α’  τρίμηνο σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς Φιλολόγους-Ιστορικούς Γ. Ανδρίτσο και Κ. Τρίμη, και την Φιλόλογο Γαλλικής κα  Ντόρα Λεονταρίδου.

Το υλικό της Διαθεματικής: Oι πίνακες και οι δύο φόρμες εργασίας για τους μαθητές και τις μαθήτριες:  TITRES.TABLEAUX.FICHE.ELEVE.

TABLEAUX.FICHE.FINALE

TABLEAUX.FICHE.ELEVE..FINALE

Η αξιολόγηση που έκαναν για τη διαθεματική οι μαθήτριες και οι μαθητές μας 

https://docs.google.com/a/leontaridou.eu/forms/d/1FGxgbX6oHhcXv0jQXgq_nhebjlZ0IvkUDo2LvlP7XWQ/viewform

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-14

  1. «Περιοχές και προϊόντα της Γαλλίας». Υλοποιήθηκε με τα τμήματα της Β΄ Γυμνασίου και τις καθηγήτριες της Γεωγραφίας κκ Κατσούλα Ανθή και Μαρία Γιαλλούση και την καθηγήτρια των Γαλλικών κα Ντόρα Λεονταρίδου
  2. «Ήθη και έθιμα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς στη Γαλλία». Διαθεματική συνθετική εργασία σε συνεργασία με τις Φιλολόγους Ξένων Γλωσσών κκ Οικονομίδου, Ξυπολιά, Λαΐου και Λεονταρίδου. Η εργασία στο σύνολό της παρουσιάστηκε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου.
  3. «Δημοκρατικά δικαιώματα στο σχολείο». Υλοποιήθηκε με τα τμήματα της Γ΄ Γυμνασίου σε συνεργασία με τις φιλολόγους της ελληνικής γαλλικής και αγγλικής.  κκ. Τρίμη, Τριαντοπούλου, Γκίκα, Οικονομίδου, Ξυπολιά, Λεονταρίδου.
  4. «Διαθεματική προσέγγιση του σουρεαλισμού». Διαθεματική διδασκαλία με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης. Υλοποιήθηκε με τα τμήματα της Α΄ και Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου σε συνεργασία με τις Φιλολόγους της ελληνικής, γαλλικής και αγγλικής.